Page 1 of 3

Lets lift something! suspension questions...

PostPosted: March 3rd, 2014, 8:58 pm
by NotoriousNRB
i'll make this quick.

B3 passat suspension into mk3 golf... will this give us mad wheel gap over the factory stuff?!?!

Re: Lets lift something! suspension questions...

PostPosted: March 3rd, 2014, 9:58 pm
by mcrow
Pretty sure it will.

Re: Lets lift something! suspension questions...

PostPosted: March 3rd, 2014, 10:06 pm
by Fizzo20
H&R Ultra Lift yo.

Re: Lets lift something! suspension questions...

PostPosted: March 4th, 2014, 5:00 am
by NotoriousNRB
Yeah did a search after I posted this. Looks like vr6 b3 junk will jack the shit out of a mk3.

Hey mike... Get ready for summer adventures OFF the road.

Need some hang-time photos when it's done ;)

Re: Lets lift something! suspension questions...

PostPosted: March 4th, 2014, 6:11 am
by mcrow
Ahhh hell yeah.

Re: Lets lift something! suspension questions...

PostPosted: March 4th, 2014, 6:14 am
by Fizzo20
Yay I'm excited!
Riding low is overrated anyway :P

Re: Lets lift something! suspension questions...

PostPosted: March 4th, 2014, 8:46 pm
by NotoriousNRB
Fizzo20 wrote:Yay I'm excited!
Riding low is overrated anyway :P


no its not.

Re: Lets lift something! suspension questions...

PostPosted: March 4th, 2014, 10:06 pm
by nickel
yussssssss! sacrifice a mk3 to the dirt gods! lift it, skid plate the whole floor, and put a winch on it lol oh the fun you could have...

Re: Lets lift something! suspension questions...

PostPosted: March 4th, 2014, 10:40 pm
by Fizzo20
NotoriousNRB wrote:no its not.

:lol: /sarcasm

Re: Lets lift something! suspension questions...

PostPosted: May 29th, 2014, 11:19 pm
by mdmvisuals
This should happen soon. If my Ghia is going to be done soon, I need to balance out the low/high ratio. Everyone should be actively searching for some suspension for my golf!!! haha jk... (not really though, seriously lets get the golf sky high!)